miercuri, 22 aprilie 2009

CELUI CE MA IUBESTE-TACUT


Azi te-am simtit
aproape de mine.
Ochiul divin ma ardea
in palmele cupa.
Ti-am patruns lacrimile si durerile toate.
In stea le-am aruncat pana departe.

Atingerea ta necunoscuta inca,
imi mangaie ochii,
in vazul pereche,
Coloane de lumina,
nu urcate la cer
ci punte-sa protejeze pamantul.

Numele tau de poveste ,
nerostita inca.

Simfonie a iubirii
de oameni
si nori...
Traita in zborul de nori...
nu putem sa ne nastem
intr-un echilibru perfect,
Suferinte tacute ne cheama,
poverile altora sa ducem cu noi.
Uneori ne oprim o secunda,
tu acolo...
eu aici...
distante si bariere rupte,
in efortul-titanic
de-a duce pamantul pe umeri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi esti atat de draga fara sa te cunosc...de unde razvratirea si libertatea care nu o dai pe nimic altceva...dacaa vrei doar sa faci public?!bitte

nakudo spunea...

ma bucur ca s-a inteles metafora si zbuciumul...in unele cercuri deja m-au executat pentru asta....cu pitre ca la evrei..hi-hi.de la stramosii mei..fie binecuvantati...si carora le multumesc ca nu m-au lasat sa-mi pierd inima