joi, 14 mai 2009

RAHMANINOV-PRELUDIU IN DO DIEZ MINOR OP 3,NR.2





6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Cand vreau sa ascult muzica de calitate vin aici. Ador Mugur de fluier, o fredonez de multe ori, de multi ani, e minunata.Pe curand!

nakudo spunea...

multumesc draga mea pentru aprecieri si ma bucur ca ne place aceeasi muzica...sa te simti acasa...oricand.te mai astept...si muzica sa-ti umple sufletul cu zambete si trairi.iar mugur de fluier descrie cel mai bine cum ar trebui sa ne simtim sufletul,Geanina-

White Tara spunea...

multumesc pentru tot ce ai postat pana acum din preaplinul inimii tale. salut frumusetea si lumina din tine

nakudo spunea...

multumesc si eu...suflet verde...o parte se datoreaza tie...si nu ma mai lauda ca-mi crec coarne si maestrul meu...zice ca nu e bine...hi-hi...apropos...azi imi trimite din japonia o chestie...un ucenic vrea sa ajunga la un mare invatat ..in drumul sau se intalneste cu unul fara sa stie ca el este inteleptul...si-l intreaba...care e drumul spre intelept...maestrul spune..peste prapastii...munti...ape...pericole atc...si asta parcurge un drum de-l trec naduselili...cand ajunge la manastire...gaseste acelasi om care il gasise la inceputul drumului..si ucenicul intreaba:de ce nu mi-ai spus ca tu esti maestrul...ca sa nu ma fi chinuit atat...stii ce-i raspunde maestrul?-pai...dragule numai intrebat...ai vrut doar sa-ti arat drumul...atat...si multe altele....sper sa mergem impreuna...

Cristian Lisandru spunea...

Ce răsfăţ astăzi. Rahmaninov... Nakudo, o idee foarte, foarte bună, mulţumim pentru astfel de acorduri. Ehe, mai este loc şi pentru aşa ceva într-o lume muzicală care agonizează? Iată că da...

nakudo spunea...

este,Cristian..noi sa vrem si sa avem capacitatea sa simtim...multumesc