luni, 11 mai 2009

TOT ,,O ZI BUNA"-CARMEN SRDEAN..

dreptul la propriile mele valori, opinii şi emoţii.



Rugăciunea zilei:

Doamne, îi mulţumesc pentru ceea ce sunt.

Citatul zilei:

Phillip Brooks: “Nu te ruga pentru o viaţă uşoară. Roagă-te să devii tu un om mai puternic. Nu te ruga pentru sarcini pe măsura puterilor tale, roagă-te pentru puteri pe măsura sarcinilor tale.”

Bancul zilei:

Anunţ la mica publicitate: “Vând Enciclopedia Britannică, 50 de volume, calitate excepţională, legate în piele de Cordoba, stare perfectă. Preţ 1000 de dolari sau care dă mai mult. Nu mai am nevoie de ea. M-am însurat săptămâna trecută iar nevastă-mea le ştie pe toate.”

Muzica zilei :

=> CATEVA MELODII ROMANESTI VECHI, DAR SUPERBE…

Evaluat 5.0 de 9 persoane [?]

15 comentarii:

nakudo spunea...

CARMEN SERDEAN...MAI IN URME AVETI SI ADRESA EI DE CONTACT..LA:DA MAI DEPARTE-MI-A PLACUT MULT CE MI-A TRIMIS AZI-ASA CA IMPART CU VOI

Gaby spunea...

foarte tare bancul:)) mi-a indus o stare de bine:)) oricum noi le stim pe toate:P

nakudo spunea...

foarte adevarat,gaby,de asta ne lasa barbatii sa vorbim singure..si se uita la meci...ha-ha

Cristian Lisandru spunea...

Excelent bancul...

Uncas spunea...

Era banc?!?

Gaby spunea...

Ne uitam si noi cu ei:P
Cel putin eu

nakudo spunea...

da ne uitam..bem bere..injuram..eu si joc fotbal...mor dupa role..bicicleta..etc..chiar ma uit in oglinda ..gaby..frumos comentariu ai lasat la paul gabor...

nakudo spunea...

nu..uncas..nu cred ca e chiar banc...apropos:cand te insori

Uncas spunea...

Daca porcedez invers ma incrimineaza codul penal?

nakudo spunea...

daca ,,porcedezi"stai ca-mi place termenul...nu cu siguranta...te incadrezi in majoritate...

elena marin-alexe spunea...

Se zice ca femeia este cu un pas inaintea barbatului.O fi adevarat?
Super citatul!

nakudo spunea...

sincer?...mai bine ma abtin..ha-ha...dar important este ca avem capacitatea de ai sustine si ai pune in lumina cea buna oricat de infantili ar fi

Ana Gabriela spunea...

imi place bancul...cu toate astea nu am sa-mi las sotul sa-mi vanda enciclopediile din casa...fiindca cu toate ca eu le stiu pe toate el nu le stie si are nevoie de ele:))

Ana Gabriela spunea...

foarte frumos citatul...si destul de bun ca sfat:D

nakudo spunea...

tare de tot interpretare..raza de soare...de unde deduc..ca n-ai sa pierzi prea mult timp cu el..invatandu-l...ha-ha