sâmbătă, 14 noiembrie 2009

10 comentarii:

life spunea...

nakudo,ai o leapsa de preluat (daca vrei) la mine pe blog..stiu ca nu prea le accepti,dar... :)

d3d3 spunea...

super tare....... ador piesa...... ador ingeneral cum canta bitza.... o zi mumoasa

Marius Ola spunea...

DA, asta e o piesă bună a lui Bitza:)

kis spunea...

Un subiect interesant! ei si acum in campania electorala se inghesuie toti sa faca fapte bune!
Dar dupa?

nakudo spunea...

MULTUMESC MULT draga Life...am fost,vazut,poza cu puiul e bestiala..poop

nakudo spunea...

si mie imi place tare de tot bitza...ieri am ascultat 71 de selectii solo..d3d3..poop o zi frumoasa

nakudo spunea...

mi se pare super real mesajul draga Marius...si-mi place faza cu pistolul...ma simt ca naiba ca nu pot comenta la tine...ca-s pe dinafara de subiecte...ha-ha..o zi frumoasa sa ai..:)

nakudo spunea...

draga kis..multi fac fapte bune dupa propriile standarte...adica ceva de genul..am un folos daca fac bine...ala deja e interes nu o fapta buna....iar cu politica...sincer...nu cred in politichie fara teocratie...daca nu ai teama de divinitate si respect...la ce sa ma astept bun?o zi frumoasa...kiss

Rappa_ru' spunea...

Observ aici artistul meu preferat de rap:)...ce pot sa spun decat ca am un mare respect pentru omul asta si melodiile sale imi vor ramane in suflet pentru totdeauna probabil:)

nakudo spunea...

in fata lui Bitza...draga rappa ru ma inclin cu mare.mare respect si ma consider fericita ca pot trai timpuri in care sa-l ascult si inteleg....te imbratisez cu mare drag