vineri, 20 noiembrie 2009

7 comentarii:

raza de soare spunea...

ma simt in paradisul meu pierdut...ma simt acasa draga mea nakudo...

raza de soare spunea...

ma iarta ca intarzii atat de mult cu vizitele...dar am tap ispasitor-scoala...am sa mor odata de atata invatat...

Sakkarah spunea...

Un lugar maravilloso...

Montones de besos.

nakudo spunea...

ma bucur ca ti-a placut draga raza...pe aceasta muzica pictez de obicei...sa stii ca nu e problema cu comentariile si daca nu ai comenta tot te-as iubi si tot mi-ai fi prietena.te imbratisez

nakudo spunea...

Sakkarah,montones de besos...ha-ha e gracias,gracias.Abrazo

raza de soare spunea...

pictezi? ha...am aflat un lucru nou:D...de fapt e si normal draga mea avand in vedere ca esti o inclinatie spre frumos...eu...nu am talent la desen:))

nakudo spunea...

da picteaza si vladimir cand pictez eu...tablourile lui nu-s semnate...dar scrie asa pe spate:,,pictat pentru mama"-ma rupe...ei gata...ca ma lacromesez,raza...