vineri, 13 noiembrie 2009

Edith Piaf



Edith Piaf
Vezi mai multe video din Muzica

11 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

ah, da...si mie-mi place Edith Piaf...de la ea am invatat ca Je ne regrette rien:))

Ana Gabriela spunea...

te assteapta o leapsa la mine pe blog:D

Dan Ioanitescu spunea...

O iubesc pe Edith Piaf... Si a avut o urmasa demna de ea, pe Mireille Mathieu care avea aproape acelasi registru vocal.

elena marin-alexe spunea...

O mare voce a Frantei, care din pacate a cazut in infruntarea directa cu marele dusman al omenirii: alcolul.
Noapte frumoasa sa ai caci meriti scumpa mea.

Nicolae Anca spunea...

Pentru cei care nu au vazut filmul "La mome", neaparat sa se uite. Pe langa viata in mare, a artistei, e si interpretarea lui Marion Cotillard in rolul eroinei Edith Piaf. Ceva absolut impresionant...

nakudo spunea...

vocea acestei artiste pasteaza timbrul zbaterilor ei sufletesti..cu siguranta ai vazut macar filmul draga raza.multumesc de leapsa....dar dejaam primit-o cu niste timp in urma de la doamna elena...te poop

nakudo spunea...

si eu o iubesc pe edirh piaf..e o figura care ma fascineaza...nu m-am gandit niciodata la chestia cu Mathieu..s-ar putea sa aveti dreptate..domnule Dan..o seara cu timpuri frumoase sa aveti:)

nakudo spunea...

saru mana doamna Elena...o noapte cu somn imi doresc fara sinuzita..ha-ha..dar dupa cum stim nu e intotdeauna cum vrem noi.Plus insomniile legate de copii.Duminica am sa le public lucrarile pentru vanzare..un tablou..costul unui caiet special de pe care sa poata lucra cei fara posibilitati..pentru ca m-au socat..nu vor donatii..nu vor mila..vor respect si sa le fie apreciata munca.am invatat o mare lectie de la ei care se cheama demnitate.Va iubesc si imbratisez..nu v-amputut suna ca ma rupe bostanelul...prea multe sinapse...ha-ha

nakudo spunea...

ooo.Bine ai revenit draga mea ANCHIY-spre marea mea rusine nu prea am reusit sa mai citesc de la tine..incerc sa scap de dependenta blogului...:))multumim de informatiile frumoase.te imbratisez cu mult drag si zambeste....

giulia spunea...

si mie-mi place Edith Piaf. Ca sa înteleg mai bine am cautat textul, de parca ¨rien de rien¨ nu ar exprima perfect crezul meu în viata!

nakudo spunea...

uneori regeretele nu ajuta la nimic daca nu reusesti sa-ti schimbi modul de viata..giulia...cred ca transmite o acceptare a drumului cu urcusuri si coborasuri...liberul arbitru si alegerile care ne apartin.un sfarsit de saptamana superb sa aveti...poop