luni, 6 iulie 2009

PERICOL VIZUAL


Intr-o seara sufocant de prea vara...in care cerul-probabil era albastru cu stele sau fara(cine ar fi avut timp sa studieze in amanunt cand sufletul ti-e doar abur),ea facu un dus,isi pieptana parul rosu si-si trase cei mai urati blugi pe care-i avea si spuse:,,imi bag picioarele"un strop de parfum masculin dupa ureche si se duse sa bea o tequila.
Robotic,se misca cautand un bar(si in domeniu de baruri era cam ciudata),intrand intr-un bar cubanez.Trabucul si tequila...si adapostita in ea insasi simti ca se relaxeaza.Mesele erau actorii dintr-o piesa de teatru nu mita:viata.Acolo...l-a vazut pentru prima data,arata ciudat si neconventional,iar ei chiar ii placea sa studieze oamenii.I-a vazut tatuajul si gandi ca cel nefacut trebuie sa fie mult mai expresiv.
Au vorbit limbi neintelese de nimeni si apoi lui ii placeau tare mult ochii ei(ea primise si un cocktail gratis pentru ei).Confunda misterul ei cu o mare dragoste,descoperita tarziu...drept pentru care considera ca poate deveni emo.
Ea ii spuse sec,cu trabucul in coltul gurii;,,FRATE!ce e aia ?dragostea de care imi tot povestesti tu-ametit de fumul ce-l respiri.Nu poti intelege?!nu-mi place sa fiu vanata...imi place sa vanez,asa ca:toate bune...eu plec mai departe.
Aaaa...ma intorc sa-mi iau doar trabucul uitat in scrumuiera.''
Si privi inca o data tatuajul lui...chiar ii placea...

6 comentarii:

PACO spunea...

De ce blugii urati?Stii,era o vorba ce-ti mai place shaorma aici e altfel vorba e ceva de genu ce-ti mai place trabucul nu?

nakudo spunea...

blugi urati pentru ca orice haina naspa pe ea arata bine...trabucul o facea neconvetionala...sau poate sfidatoare..ha-ha

Cristian Lisandru spunea...

Bine te-am regăsit, Nakudo!

nakudo spunea...

chiar..ce bine ca ai revenit!te imbratisez...

Ana Gabriela spunea...

interesanta povestire...si potrivit titlu:D si pana la urma tipul care putea fi emo s-a sinucis??? ca dopar era indragostit sau...

cel putin asa credea:D

ehe postarea asta merita continuata...

nakudo spunea...

nu raza de soare...nu s-a sinucis...sufletul era mort si pustiu...asa ca nu avea ce ,,sinucide"..da si credea ca e indragostit...va fi continuata...dar e doar o metafora...la multe vazute si nepovestite de oameni...iti simt putina intrigare si neintelesul din ganduri...ha-ha..