marți, 28 iulie 2009

TRAIRE


M-am trezit intr-o buna zi;dupa ce dormisem adanc la pieptul sau.Pe umeri aveam imbratisari de iedera calda si blanda.Dormeam un somn greu cu ochii deschisi sau poate orbi de prea multe intrebari.Cu gust de libertate canina,degetele sale imi mangaie buzele insetate de o sete ce nu stiam ca o am.
Imi daruie tot ce vreau si poate face sa apara luna si ziua,imi incalzeste defectele in foc de tigan si-mi scrie peceti de porti noi nestiute.Ma tine in brate leganandu-ma in sensul de rotatie al pamantului,orice atingere e un fior de electricitate ce vindeca tot.Si nu ma lasa nicicand sa dorm somnul de moarte necunoscut.Apoi bate si tobele pentru mine si ma face sa ma simt cel mai frumos lucru de la geneza pana in zilele noastre...Santem cai liberi...si din trestii suflu semintele papadiei crescuta pe apa pana departe.

14 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"Santem cai liberi...si din trestii suflu semintele papadiei crescuta pe apa pana departe" - încântător...

Bejenaru Gabriela spunea...

cine nu ar dori sa traiasca o iubire ca in poveste,si in acelasi timp sa fie liber,mi-au placut aceste minunate randuri,sa fii fericita

Dr.Vasvari A. spunea...

"Cailor, cailor/Fara zabala/Cailor, cailor/Oh, caii mei/ Cailor, cailor/fara zabala/Cailor, cailor/Fara de sei..."

nakudo spunea...

MI-AR PLACE cristian sa te regasesti pe blogul meu si sa te simti la fel de bine cum ma simt si eu in casa ta virtuala...

nakudo spunea...

GABRIELA...dragostea fara libertate si alergarea libera...nu se cheama dragoste...cand iubesti pe cineva il lasi liber nu il inchizi in colivie...uite proprietatea mea...ma bucur ca ti-au placut...si cred ca si tu esti fericita...pentru ca ai daruit doi copii minunati...nu?e darul care spune-sau ar trebui-mostenirea ta genetica e ok...

nakudo spunea...

multumesc din suflet AQUARIUS pentru aceste minunate versuri de suflet...da seaua tot ti-o pune cineva intr-o zi si solutia ramane fuga...ai observat ca oamenii suporta mai greu dragostea decat ura?

Uncas spunea...

n-ai un numar de telefon de la gagiul din poza?Vreau sa-i fac lipeala cu o bunicuta isterica!

Ana Gabriela spunea...

incantatoare ca deobicei...asa te-am regasit si acum scumpa mea nakudo...mi-era asa dor sa ma delectez cu creatiile tale si sa mai stam la barfa:)...dar acum am revenit si trebuie sa recuperez timpul (nepierdut fiindca m-am distrat:)

nakudo spunea...

uncas...bunicuta are nevoie de pahare..luam de la paul gabor..cica are bune...zici sa-i cer numarul gagiului?da are bunicuta isterica bani..bre?

nakudo spunea...

corect-raza de soare...toate la timpul lor..si mie mi-a fost dor de tine

Anonim spunea...

As vrea sa-l vad cum bate din calcaie... Pe Madonna as fi luat-o de crescut, dar cand era mai micuta...

nakudo spunea...

cine te opreste,draga paul?sa zici ca numai eu am un creer bolnav...cu Madonna ce sa zic?de micuta...da si tu macar o sansa babaciunilor

Uncas spunea...

Nakudo da-mi naibii numarul ala de telefon ca a innebunit baboiu'.A spart toate paharele din casa,nu mai am nici cu ce sa-mi beau cafeaua.Daca n-are bani,fac un credit,numa' s-o calmez oleaca,ca e naspa.

nakudo spunea...

daca incerci tu cu ea?se mai uita pe geam cand ti-o pui nebuneste?mor de ras...lasa bre baboiul...ca femeia poate pana moare...nu fi rau...mai bine face ea credit pentru tine...ce zici...eu vin la geam si ma uit...nebunule frumos