luni, 24 august 2009

JUNIN TOIRO



In tolba mi-am pus iar sageti de trairi cand cainii mei au inceput sa planga cu lacrimi umane.Coaja de ou in care eram ascunsa inceoea sa se crape scotandu-ma intr-o lume noua dupa ce mancasem tot galbenul interior.
Nimeni nu te asteapta cand te lovesti de lumina,numai tu,cu propriile tale unghii ce sapa -n pamantcautand radacini.Daca urlu la luna sau soare...strugurii incep sa se coaca mai repede,timpul poate fi condensat si ascuns in zgomot de talgere nebatute de nimeni.
Cainii ...parca nici numai sant caini ci o palma deschisa pusa sub tampla intr-un sprijin canin.Din gene se nasc mereu noi fluturi de roua ce dispar in miezul zilei...fara ca cineva sa le fi pictat aripile.Sub piatra si grinzi...greierii isi canta norocul ce-l impart celorlalti...ei insisi morti si inchisi dupa gratii de pupile golite de vaz.
Distanta...o urasc si toata filozofia lui Platon.
Cand soarele -ti arde in piept iti trebuie apa de vise si ploaie de vara.
Gustul tau e de impuls electric nemasurat si nestiut de nimeni.
Vis de palme alintate puse in jurul umerilor tai...manta de vant...si negura...si timp ...si drum.

8 comentarii:

life spunea...

"Vis de palme alintate puse in jurul umerilor tai...manta de vant...si negura...si timp ...si drum."...oh e fantastic...

Ana Gabriela spunea...

tolba e plina cu sageti...ai grija in cine tragi!!! uneori nimerim gresit si ranim persoanele pe care le iubim...alteori:)) fix in fundul nenorocitilor:))

elena marin-alexe spunea...

Distanta....o urasc, si aproape toata filozofia lui Platon....
Mi-am procurat un calculator, ceva mai bun....si ma rog Domnului sa mearga bine.
Astept sa ne intalnim......, dar pana atunci, sa fii binecuvantata de Dumnezeu.

nakudo spunea...

life-astea-s trairile..zi si tu ce sa faxc?hi-hi

nakudo spunea...

da raza trebuie sa am grija mai mare..cine stie cate funduri am tintit pana acum..pooop

nakudo spunea...

draga doamna elena...chiar semanam..dv nu vorbiti urat da eu tot zic..da-l in masa pe platon..va merge calculatorul lumea are nevoie de oameni ca dv...tare mi-a fost dor sa reveniti

Carmen Gigartu spunea...

Mie imi place Platon,dar imi placi si tu.Si cred ca ai dreptate,fiecare om trebuie sa aiba propria sa filozofie de viata.Mi-a placut iesirea din coaja de ou,o adevarata evadare spre lumina....

nakudo spunea...

multi sant inca in ou..dar nu stiu..inca nu s-a spart coaja...poate o sparg singuri draga carmen...sau daca nu ...cand e timpul ea oricum se fisureaza...hi-hi