marți, 8 septembrie 2009

Mi-ar place



...SA pot minti frumos,sa par un inger utopic din poveste.Dar nu sant.Recunosc ca sant imperfecta,ca pot sa rumeg gandurile si sentimentele si zece ani.Ca pot fi depresiva,sa-mi gasesc refugiul in tigara si viata reala,ca pot fi sensibila dar si rea in sensul de rau uman.Pot fi egoista si pot rani...
Dar nicioadata nu ma antrenez in jocul pieselor de teatru ieftine,in care toata lumea e doar perfect de buna,sensibiloasa si inteligenta.Am uitat...super culta.Mi-as dori intr-o zi ca cei care au nevoie de minciuni frumoase sa-si vada de vietile si blogurile lor.
Unde ati fost cand am avut nevoie?Unde ati ascuns inima voastra si inteligenta aparte,peste medie?
Poate intr-o zi am baut o sticla de bere si mi-a fost mai aproape decat mi-ati fost voi si egoismul vostru.
Scrie,,Nakudo''-Nakudo nu scrie ca sa posteze pentru perversitatea altora.Nakudo scrie doar ceea ce este si nu vrea sa minta...vrea sa stie ca iubirea nu e conditionata de perfectiune.Nakudo isi iubeste pritenii indiferent de defectele care le au...indiferent de ce ar face.Ea greseste ca toti oamenii...dar lupta.
Si nu vreau sa ma urce nimeni pe un piedestal fals aducandu-i osanale ipocrite.Nakudo e doar un om care simte si care spune ca viata e o mare jungla...si apoi cati stiu realitatea despre mine.Cati au vrut sa vada dincolo de aparente...cati au acceptat ce este dincolo de masti sau stari?...ca la fiecare.
Acesta postare este un raspuns la o provocare atat.
Nakudo nu posteaza decat ceea ce traieste si simte.O sa ma iertati daca vreti ca nu am raspuns la comentarii si i-am raspuns doar lui Paul,dar chiar mi-am facut griji pentru el reale..si apoi este printre putinii oameni care nu mi-a inselat increderea...o poate face...doar e om si el.
Revin eu candva.Care vreti-ramaneti...care nu .nu e bai..viata e doar un sir de alegeri bune sau rele.

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

"Nakudo e doar un om care simte si care spune ca viata e o mare jungla...si apoi cati stiu realitatea despre mine.Cati au vrut sa vada dincolo de aparente...cati au acceptat ce este dincolo de masti sau stari?...ca la fiecare.
Acesta postare este un raspuns la o provocare atat.
Nakudo nu posteaza decat ceea ce traieste si simte" - un gând bun, Nakudo...

life spunea...

eu ce sa mai spun?...nimic...Cristian Lisandru a spus totul...absolut totul...nakudo draga,esti fantastica!!!...aaaa pupici+infinit

nakudo spunea...

am prins gandul bun..e bine inchis..multumesc-cristian

nakudo spunea...

sant reala..de asta sant asa draga life...aparatul creeaza virtualul..te imbratisez esti minunata..si pupici pana dincolo de infinit