luni, 21 septembrie 2009

UMBRA


In umbra mea el paseste mereu ca o trena de trairi...imi tine deasupra capului coroana de curcubeu ca sa-mi pot imbata sufletul.
Il vad in randurile cartii care o citesc,unde literele incep sa danseze ducand pana-n zare padurea..in fiecare gand este ascuns si ma trezesc vorbind cu vorbele sale.
Privirea sa ma urmareste cu fiecare ochi ascuns in zborul pasarilor toamna.Mi-a lipit frunze de suflet care sa ramana prinse pe ramurile mele interioare.
E un vis...care ma trezeste ca o himera si pasare galbena,noaptea.
Mi-am chemat caii si-am fugit pe campia orizontului nesfarsit sa simt doar vantul in par si in suflet-racorind totul.
Si totusi in umbra mea el paseste mereu ca o trena de trairi ce ma transforma in brad secular impodobit cu iubire.

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Parcă am auzit nechezatul cailor tăi...

nakudo spunea...

iar eu as fi vrut sa fur macar o bucatica din painea voastra framantata cu dragoste...nu am indraznit..nu am comentat..santeti minunati..va imbratisez..o seara calda