joi, 15 octombrie 2009

BLADE


Viata e un amalgam de licori frumos sau urat mirositoare.Unele dau hrana,altele te ucid.Nu neaparat dupa miros si aspect.Instinctul te poate uneori insela si te intrebi daca nu cumva iadul e aici sau daca nu,macar purgatoriul.Negarea existentei fizice este de fapt fuga in umbra,e motivarea ascunderii de ceea ce nu vrei sa accepti.Intoxicata de carti,citit si false perceptii a oamenilor ma intreb:Incotro?Cu ce elemente ma lupt?Sau poate ma lupt cu elementele din mine.Cine m-a pus sa ma regasesc in apa si vant si pietre?Poate doar focul este cel ce ma poate cali si schimba.Deja mi-e scarba de atata filosofie ieftina,insusita din carti si de ochelarii de cal pe care marea majoritate ii poarta pe nas.Dobitoci in haine umane,cu mii de crize de personalitate,in care rage egoul,indoctrinarea si falsitatea.Ma uit in ochii celor din jur,in care vad un desert imens de utopii,de netrairi,de neasumari de riscuri,de perdele frumos brodate dupa care se ascund monstri.Aici,in cotetul atomic e liniste si voi nu existati si poate nici eu.Doar ma amagesc cu rostul meu de drum necurs pe pamant.Ma uit cum va plangeti de mila si va fandositi in haine calduroase de mimi zambareti si neadevarati.O sa-mi tineti prelegeri despre bunacuviinta si o sa-mi dati sfaturi ca doar sunt gratuite.Voi toti cei care,inchisi intre patru pereti,tanjiti dupa ceea ce nu puteti atinge.Logoree tampa.Poate impresionam pe cineva,in timp ce stam la caldura.Nimic nu este ce a fost ieri.Totul se transforma.unele in bine,altele in rau.Cine stie ce e bine sau rau.Raportat la societate,imi vine sa vars si spun ca avem nevoie de o noua consultatie la oftalmolog.Eu,un nimeni trecator pe pamant as vrea sa spun ca ma pot baza pe unul din voi,dar ma uit la cuvintele voastre false si moarte si imi vine sa rad.Ma duc sa ma cert cu toamna si iarna pana-n primavara cand mintea mea o ia razna din nou,inflorind cerul.Pana atunci liniste.Aveti Revulsin,Diclofenac si tratamentele pentru circulatie,sa mai salvati ceva din corpurile voastre inerte.Sadeti linistiti in casele voastre virtuale si nu va scremeti sa comentati prea mult:nu dau nici un premiu,doar mai beau o cafea si analizez totul la rece,ca o soparla.

4 comentarii:

Cristake1974 spunea...

Now you know the power of the Dark side, young Skywalker... Good... Now we shall rule the galaxy together!

Cristian Lisandru spunea...

"Eu,un nimeni trecator pe pamant as vrea sa spun ca ma pot baza pe unul din voi,dar ma uit la cuvintele voastre false si moarte si imi vine sa rad.Ma duc sa ma cert cu toamna si iarna pana-n primavara cand mintea mea o ia razna din nou,inflorind cerul.Pana atunci liniste" - liniştea interioară este cea mai bună dintre toate...

nakudo spunea...

cand n-am stiut eu puterea partii intunecate Cristake...daca daca zici ca e rost de condus galaxii imiiau naveta si ma bag

nakudo spunea...

eu stiu draga Cristian...uneori chiar cred ca binele si raul sant foarte relative...multumesc..un sfarsit de saptamana frumos sa aveti