miercuri, 18 noiembrie 2009

????????????


Pentru ca el nu mi-a interzis niciodata sa plang...am putut sa-mi pastrez inocenta si copilaria.Din ele s-au facut perle si degete lascive pe care el mi le-a insitat pe un lant de libertati daruite si mi le-a prins de mijloc.
Fiecare pas al meu straluceste margele de iubire,de neinhibitii,de dans metafizic.
Cand e vreme urata izvorata din oameni,el imi ridica fruntea cu un sarut tors de pisica si ghemuit pe pantecul meu ma incalzeste cu foc de arderi gandite si necunoscute.
Imi impleteste parul in fiecare dimineata cu atingeri de prima lumina in zori,de prima zi a saptamanii,prima zi a creatiei...mereu inceput,mereu vointa si drum.
Pe cararea lumii,oamenii sant copaci ce vor fi taiati in curand pentru a nu ne duce in eroare.
Pentru ca el nu mi-a interzis niciodata sa plang pot zambi atat de mult,inflorind inimi.Pentru ca din fiecare traire a mea a stiut sa faca pietre pretioase ce mi-au impodobit trupul,transformandu-l intr-un miraj necunoscut de altii si tinut in brate real doar de el.

14 comentarii:

Marius Ola spunea...

Citind gândurile tale scrise cu maiestrie, "pot zambi atat de mult,inflorind inimi" :)

elena marin-alexe spunea...

Pe cararea lumii,oamenii sant copaci ce vor fi taiati in curand pentru a nu ne duce in eroare....
Da scumpo, dar pana la taiere sa invatam a trece printre ei fara sa-i lovim si fara sa fim loviti...
O imbratisare calda meriti de la inima la inima!

kis spunea...

Foarte frumoase meditatii!

Unknown spunea...

frumos... foarte frumos... cu adevarat frumos

nakudo spunea...

multumesc din suflet draga Marius...si ce scrii tu e minunat...te poop

nakudo spunea...

saru mana draga prietena...stiti ce am vrut eu sa zic si imi place ca pricepeti mereu tot adancul...va imbratisez

nakudo spunea...

multumesc kis...azi am scris..apoi stand de vorba cu copiii am avut tendita sa scriu ceva emo...ha-ha..o seara faina sa ai...

nakudo spunea...

multumesc Madalin...nu l-a fel de frumos si profund ca ce scrii tu...dar ma bucur ca-ti place..pooop

Carmen Gigartu spunea...

Superb!

Bejenaru Gabriela spunea...

gand la gand cu bucurie draga mea,fiecare traire a mea langa el a transformat mirajul intr-un stil pretios,te imbratisez cu drag.

nakudo spunea...

multumesc draga Carmen...sa ma bati nu am ajuns sa citesc nimic din ce ai postat...te imbratisez

nakudo spunea...

draga mea gabriela...santeti un cuplu superb...asa trebuie sa fie mereu...va imbratisez cu mare drag

BeBe^^ spunea...

Ce frumos. Si acum folosesc replica pe care ai folosito si tu in ultimele comentarii pentru mine: ,,mai atins tare de tot"^^

nakudo spunea...

ma bucur ca te-ai regasit aici draga mea smile..si eu recitesc uneori si de 3-4 ori textele tale..te imbratisez