sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Gimnastica emotionala


Cineva a venit in noapte lipindu-mi aripile cu vise stranse in sipetul interiorului,ars,al mainilor aspre de munca in care nu curge sange albastru si nu se aud clinchet de tacamuri de argint si lectii de pian.Mi-a colorat trupul in sunete de orga si roua si m-a renascunt din neant.
Nu m-a aruncat inspre cer ci mi-a facut zborul din cantecul de jos...din primul fir de tarana.
Mi-a zis:,,poti vedea ce nu vede ochiul si poti auzi ceea ce nu aude auzul"...
Antichitate cursa de vartejul de frunze...m-a facut soare in noapte.
Emotiile s-au umflat precum panza unui catarg,vas naufragiat la un tarm stiut doar de noi.Pasarile ne-au ascuns in cuibul ciugulit de eclozari zburate in aer.Si trupul mi-l face arc electric care picteaza vibratiile prin nemiscari.Plutirea poate fi lina si calda cand orologiul isi sterge cifrele....dansand.
Frunzele se ridica verzi in copacii bizari...nestiuti din padurea plantata de el.
Zambim.Puls langa puls si mana in mana,vapor de materie reintorsi in atomi.

12 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Si eu am primit acest mesaj demult tare...demult...
"poti vedea ce nu vede ochiul si poti auzi ceea ce nu aude auzul"...

A trebuit sa treaca ceva timp pana sa inteleg ca aceste puteri ...le aveam doar, ingenunchiata la crucea Celui ce este , omniscient, omnipotent si omniprezent si din acel moment aminteles revelatia Cuvantului....
Chiar ..nu suntem decat niste vapori de materie, o materie in care sincer nu as vrea sa ma mai intorc...vreodata.
Am alte aspiratii.....
Hai sa gandim ...verde, poate invioram mohoratul din materie.
Iar te pup si te imbratisez. Acolo pe buturuga de sub salcie.....inca este viata!

Anonim spunea...

As face si eu un arc de cerc. Dar sunt, vai, atat de incordat si de rigid.

Continui sa-mi batai nervii capului cu fotografiile astea... De unde le aduni, mami?

Ana Gabriela spunea...

la tine a rasarit primavara cu frunze verzi...

gimnastica...un pic de aerobic si cu muzica:))

nakudo spunea...

mi-e imi zbarnie in capatana de cand m-am nascut da i-am negat traducerea..draga prietena..imi place sa cred ca gandesc verde si vorba cuiva ..poate e mai bine sa pastrez doar scutul de aparare fara sabie...va imbratisez cu drag..eu-cea reala

nakudo spunea...

tata paul..esti incordat si rigid din nastere ..eu m-as oferi cu un masaj da tie ca si mie iti trebuie un masaj la creier ca sa iesi din incordare si o amputare de inima..n-a ca te-am desconspirat...mai tata..asta e momeala sa vii in tara...are zmeul o colectie impresionanta..daca esti cuminte in limita normalului tau anormal..iti promit modele pe viu..da noi voi sa le atingi sau gusti..doar sa le privesti si cu o conditie..nevasta-ta merge cu mine si little la stripease masculin...te poop...din arc

nakudo spunea...

azi chiar am avut o zi superba..superba...legea echilibrului zice ca vine una nasta..raza..ha-ha...te imbratisez

BeBe^^ spunea...

Imi palce atat d emult ce ai scris aici incat... pur si simplu am ramas fara cuvinte. Nu stiu cum sau ce sa spun. Pus si simplu imi place.
Zambim.Puls langa puls si mana in mana,vapor de materie reintorsi in atomi.
Deci fraza asta ma inebuneste. Am citit postarea de cateva ori si inca nu stiu ce sa zic. Ma lasa fara cuvinte.
Te pup draga Nakudo.

P.S. Am mai dat cate un comentariu ratacit si la postarile o idee mai vechi. In timpul saptamanii abia reusesc sa postez cate ceva, iar in weekend citesc ce nu reusesc de luni pana vineri.

nakudo spunea...

ma bucur ca-ti place smile...ce scriu si simt...mi-ar place sa te simti acasa aici...te pup si eu cu mare drag si multumesc

BeBe^^ spunea...

Ma simt ca acasa. Mai incape vorba?!

nakudo spunea...

clar nu...fara..ha-ha

Paul spunea...

Sunt de acord... Iti trimit nevasta mai intai, fa ce vrei cu ea... Tot din arc...

nakudo spunea...

stiam eu ca nu esti zdravan...asa ca oricand santeti bine veniti....sa fie nevasta mai intai...apoi sa-i lasam pe ipocriti si javre sa ne arda pe rug...rahat..nici crezi ca o sa le permita?te poop si imbratisez cu mare drag