marți, 10 noiembrie 2009

LEAPSA POZELOR DE LA DOAMNA ELENA



http://hailaplimbare.blogspot.com/-adica de la doamna elena am primit aceasta leapsa.
Regulamentul cere sa punem pe blog o poza hazlie si una de suflet, apoi sa dam mai departe leapsa.Ea pleaca mai departe asa pentru continuitate:
cristake
smile
3d3d
molie pe creier
uncas(mor sa vad ce faci)
rappa-ru(daca n-ai primit-o deja)
valy-codeus
poza haioasa...preluata de pe net la mine...
poza de suflet...cateaua cea mai catea dintre catele-alka

5 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Tradareeee!
Eu cred ca mi-l-ai furat pe Lupino si asta nu permit!
Auzi, draga mea oare de ce in poza de suflet, se afla chipul unui animal si nu optiunea pentru oameni?
..............................
Te pup!

nakudo spunea...

lupina e aici si oricand vreti va asteapta...pe scurt povestea ei..eu munceam in timisoara..ma baletam asa..mama duce puii de la cateaua mama si-i abandoneaza in iasi...puii aveau cam 5 luni...ma intorc acasa..puii nicaieri..trec opt luni de zile si intr-o seara intorcandu-ma acasa gasesc puiul alka in hol la mine..gestanta..si mi-a nascut in 2 saptamani..15 km de mers doamna elena si s-a intors...nu dau cateaua nici pentru o mie de oameni ipocriti..e de suflet in primul rand ca nu postez cu vladimir...nu-s adepta pozelor sin casa....da sa nu va amuzati de dragonul care-si ia zborul cand e in erectie?ha-ha...va poop...

Cristake1974 spunea...

Fa-ma, mama, lunetist
Sa fiu si eu ink-artist!

Poza cu cateaua mi-a placut.

PS- Vezi ca la cuvintele anti-spam m-a pus sa scriu "BELIAR". Te invit la bufet, sa iti dau o cinzeaca de aghiasma.

nakudo spunea...

artist poet-moare contopist...
cui nu-i plac poze cu catele...realist vorbind?:)
apa chiar si cea sfintita nu-i buna nici in papuci...bre...faci reumatism...apoi eu stiu ce sa zic ..daca zici tu ca au astia bufet cu aghiasma...putem incerca odata ..ia si o tapusa de argint..sa fie mai sigur..si anunta-ma din timp..sa-mi faci si eu program

Ana Gabriela spunea...

aha...acum am vazut leapsa...

tare cumintica si blanda catelusa:D