luni, 9 noiembrie 2009

TREI CAMARAZI-nu cartea


In mine traiesc ei.Toti cei care au decis intr-un punct al drumului spre infinit...ca trecerea lor nu trebuie sa fie statica...pe pamant.
Falsi ingeri umani le-au cenzurat gandurile si trairile si le-au inchis in colivia materiei explicate matematic.Calatoria din cantecul viselor ii facea mereu plutitori ca spuma dusa de valuri.Si esenta lor curgere din curgere,izvor adundu-se in pietre si vulturi rotiti cu ochi de argint si pene in care fiecare indian zidise totemul.
Reguli nescrise...smulgeau sufletul in clocotul fierbinte al razvratirii si neintelesului.
Oameni -reptile se hraneau zi de zi cu armoniile lor,mereu lacomi,mereu nemultumiti de constanta ce nu putea fi inteleasa.
Ei nu au murit.
Ei doar si-au lepadat trupul in care erau inchisi...intorcandu-se in matricea mama,cantand inelele lui saturn si stele de mare in marele ocean cosmic.Ei sant liberi in mine,vals de inimi impletite in trei dimensiuni-vibrand spectrul luminii.
Palmei mele ii lipseste atingerea mainilor lor.
Ochilor mei le lipseste comunicarea fara cuvinte...imbratisarea in alunecara lina a cailor nostri pusnici si calugariti,departe de omenescul dual...exacerbare a intunericului.
Ei sant vii in mine...
In evolutia mea ...in prezent,viitor,in timp si in afara timpului.

prietenilor mei care nu mai sant...stefan,cristi,dragos.

6 comentarii:

Cristake1974 spunea...

Mi-e greu sa zic ceva, fiind implicata acilea o doza buna de amintiri si trairi dureroase. Iar astfel de trairi sunt inatacabile, in opinia mea - din bun simt, din frica de Dumnezeu, din ratiuni de pax (aeterna) vobiscum. Nu ca as fi intentionat sa fac asta.
Dumnezeu sa-i ierti si sa-i odihneasca, iar pe tine sa te linisteasca.

elena marin-alexe spunea...

Adevarat Om este cel ce nu-si uita prietenii cand acestiea 'dispar' in infinit, ci continua sa plimbe amintirile inca vii, pe aleile neuitarii.
Esti un astfel de om Stefy draga fata,cu suflet frumos, care imbratiseaza cu usurinta adevarul, oriunde ar fi el.

nakudo spunea...

Cristake sant super linistita..daca nu as fi linistita nu as putea fi ceea ce sant...intradevar nu se poate comenta decat pe marginea textului si nu a faptului in sine..am stat eu la panda da n-a picat nimeni sa-l tai cu sabia..:)Dumnezeu..iarta ioubeste..mai naspa e cu oamenii..trebuie sa fi fost superba planeta fara noi...ha-ha...hai poop

nakudo spunea...

saru mana draga pritena..aveti o parere pre buna despre mine...sant si eu ca toti..cu caderi si urcari..dar nu renunt..si acesti oameni mi-au fost frati chiar daca nu genetic...mai mult chiar..oameni deosebiti din toate punctele de vedere...ccel care s-a sinucis anul asta spunea mereu,,stefi..chestie aiurea cu sufletul asta a omului..ca el zice din gura da nimeni nu stie ce simte si traieste cu adevarat..de asta zic sa tacem,sa ascultam si sa avem putere de a intelege dincolo de aparente"..oamenii sant uneori mai draci ca dragii si daca gasesc portita..ucis sufletul...asa s-a intamplat cu el.....ma rog...trecem peste asta...va iubesc si imbratisez cu mult drag

Cristake1974 spunea...

Nu prea ma pricep la teologie, dar am senzatia ca e o mare prapastie ce ai spus: "trebuie sa fi fost superba planeta fara noi". Bine, probabil din perspectiva ecologista etc, da, cred si io. Dar stii tu, sunt 360 de puncte de vedere in jurul unui bat, iar amu am despicat si eu nitel firul in 5.
Sara buna, cocoana!

nakudo spunea...

cristake..stii ca eu nu fac dezbateri teologice..nici nu zic ca nu e bun ce a creat divinitatea..zic doar ca uneori noi oamenii santem mai draci ca dracii...sub abundenta mastilor si falsitatii...nu e cazul meu...dar marea majoritate sa stii ca fac corelare om-si calea care o urmeaza..de exemplu daca elena era musulmanca..dar era asa cum o stiu eu..multi ar fi zis ca a fi musulman e o chestie super pentru ca oamenii sant grozavi..tot asa cum unul care a luat un sut in dos de la un aparent crestin..va crede ca toti crestinii sant asa...de unde contuzia ca noi oamenii am cam bolmojit tot...fir despicat in 20 si daca ma pun pe filozofii stau 5 luni..chestia cu divinitatea e strict intre mine si el...si am o relatie personala...buna sau rea...seara buna..conasule...mi-ai dat dureri de capatana..