duminică, 20 decembrie 2009

Libra


Am primit un premiu care pe mine m-a atins tare la inima.De ce?Pentru ca e de la o persoana deosebita care are ca trasaturi speciale:OMENIA si frumusetea si puritatea copilariei.In afara de asta nu m-am gandit ca Libra chiar urmareste tot ce postez.Ma inclin in fata ta...Si sincer nu pot sa ma exprim cat m-ai atins in adancul sufletului.Pe Libra o gasiti aici
Premiul il daruiesc cu toata dragostea si respectul-Gabrielei-,,Arta de a trai"
si lui Marius Ola-,,Pseudonimul lui OLA"

6 comentarii:

Anonim spunea...

iti multumesc pentru prezentarea 'fastuoasa' iar ce pot sa spun este ca daca timpul nu imi permite sa exprim cuvinte, urmaresc in tacere atat cat pot.bafta.

nakudo spunea...

nu e o prezentare fastuoasa...libra cred ca esti mult mai minunata in realitate...iar bafta..sincer nu e un blog comercial sau pentru rating...ca nu-mi pasa de chestiile astea...e locul in care vreau sa fie o parte din mine si in care sa nu mint niciodata...nu vreau sa demonstrez nimanui nimic..doar ca printre multe mizerii am cunoscut datorita blogului si altii cu colivia de pasarele...stii e mai usor cand pasaresti cvu altii..:))te imbratisez

Ana Gabriela spunea...

un lucru e sigur draga mea...le meriti!

Bejenaru Gabriela spunea...

am ridicat acest minunat premiu,ma inclin cu respect admiratie sinceritate in fata ta nakudo.

nakudo spunea...

nu prea cred raza..nu-s chiar asa de minunata pe cat par eu pe blog..am si o caruta de defecte..naspa..

nakudo spunea...

va iubesc si imbratisez draga gabriela santeti un cuplu minunat si mi-ar place ca toate cuplurile sa fie ca la voi..tandre,armonioase ,libere si pline de respect si iubire...tu meriti si cu marius mult mai mult acest premiu...va imbratisez