marți, 26 ianuarie 2010


Pentru ca tatal meu alearga pe campii verzi,pentru ca spiritul sau este liber si neingradit,pentru ca ma pot bucura de caii liberi ce mi i-a daruit,pentru ca alaturi de mine au simtit totul la fel doar cativa oameni in mod real.Multumesc Elenei,lui Cristake-omul ce mi-a fost alaturi in aceste clipe,adolescentilor mei minunati si cu totul speciali.VA iubesc!smile,madalin si cristina...toata dragostea pleaca spre voi oameni minunati.Revin cat de curand.Vreau doar sa ma bucur de toata libertatea transmisa de tatal meu si intelepciunea sa.Mereu viu si evoluat la alt nivel.Cel de spirit protector.Ttal meu ma vrea libera,neconventionala si iubind.Asta fac...doar egoist putin sau mai mult sant in afara de blog cu adolescentii,cristake,elena si odette.Candva revin sa-mi desart frustrarile.Cat de curand.Pana atunci descoperiti libertatea si sinceritatea si lupta si din respect pentru tatal meu nu comentati cei care o faceti conventional.Sincer n-am sa ma obosesc sa va raspund.