joi, 14 octombrie 2010

Despre suflete


El este TIM...un pittbull...vecinul meu si un caine special.Pana ieri.Un suflet aparte,dincolo de medicina,psihologia ,,caineasca"-cum ca ar fi caini ucigasi.Nu detin adevarul suprem dar stiu ce experimentez si traiesc,dincolo de imbecilitatile metaforice a' fiecaruia.Tim...a fost sau poate este...un suflet.Care a cautat afectiune,comunicare,non-violenta etc.Personal vorbind.Nu e cainele meu ci al vecinului de peste gard.Trei ani de abandon ca romanul muncea in pana mea in afara pentru scopuri nobile dar,,cacacioase"-uman ...Trei ani de sarit gardul si pus mancare ,de vorbit,de implicare afectiva...De nici o erupere violenta a cainelui.De dorinta de libertate si incredere.De dorinta de a fi altceva.Un caine care a rupt lantul sistematic pentru a se juca cu pisicile mele si a fi in curtea mea ca si caii exploatati mereu,,necaiesc"la munca...DORINTA DE A EVADA...de a fi ce a lasat natura si Dumnezeu.
Ieri a fost ucis de stapan datorita infometarii-Tim a rupt un alt animal de foame-s-a chinuit doua ore la fel ca un suflet de om.Detinem noi adevarul?Decidem noi cand mor si cand nu alte animale?Acord circumstante ,,omului"?-general vorbind sau particular?
Da -o facem...si nu simtim si nu intelegem nimic.Ipocrit omeneste...si eu vad jumatatea mea perfecta dar...s-ar putea sa nu fie asa ,sa fie doar imaginatia mea sau moralitatea sau educatia.S-ar putea sa nu faca doi bani peste un timp si nimic sa nu fie,,real"...dar..il ucid miseleste?
Nu!
E om.
Are atuuri...
Nu o sa sufere doua ore ...nu o sa crape...nu o sa-i impute nimeni ,nimic,o sa ne prefacem superiori.
Sincer?
Daca nu va place eruperea mea sa ma pupati in dos...si pe Tim...asa intr-o sinceritate debordanta.