luni, 11 octombrie 2010

LITTLE RED

Mai tacaneala mi-e dor de tine si parul tau blond cu dedesupt ce creier negru.Cu cine naiba crezi ca ma,,hilizesc"serios cat o fac cu tine?
Mai ia si tu o pauza din cand in cand!
Sant ok.Eu mereu sant ok,marea mea binecuvantare dar o sa te ucid lent si dureros pentru ca dispari cate o juma de an.Uite eu incerc sa fiu mereu razvratita.De ce?A fost o faza misto care mi-a marcat neuronii:,,razvrateste-te crunt impotriva intunericului si a mortii.Nu accepta senin nimic din ce nu e viata si respira sub scuze emotionale sau presupus religios-filozofice"-deci ma razvratesc mereu,sa dau iluzia de om viu...hi-hi.
Nu suie..cand imi sant descriminati copiii de la scoala,batuti,umiliti de adulti zic atat....sa-i...bip cu sistemul lor morcilos da nu ma las.
Da si tu un semn...uite am primit asta cu mare dedicatie ultraspeciala de la unul din cei mai buni prieteni socati ai mei dar zic ca ti se potriveste si tie...ha-ha.Te iubesc nebuna.