duminică, 4 decembrie 2011

Uneori ma uit la Roxana si spun:,,Doamne ,cat  curaj,cata inocenta,cat adevar!'
Ma rog...nu aici as fi vrut sa ajung.As vrea sa fac piruete de balerina ,de neimputari.,,mirifice,,de neatacat,doar pline, de ovationari la scena deschisa.
Cacat!
Intre salturile mele canguriene,am descoperit un nou regn animal:pedofilitusexplatatus.Adica, daca tu esti cretin,bou,redus,complexat...ce-ti ramane?Iei propriul tau copil,eventual cat m-ai mic si-i demonstrezi,demostranzu-ti tie, ce cultura ai..cate stii.Il manipulezi afectiv ca pe ultimul cobai,doar ii vrei binele...el sarac nu stie cum sa se apere.
Traim intr-o lume plina de emanatii besinos angelice, incapabila de a-si asuma propriul cacat.
Asta e pentru tine,draga mea...scrisa cu mult timp sau putin in urma...dar sincer



Imi ascund mainile trudite de ploaie si vant ,in dorinta dureroasa de a-mi prelungi degetele in aripi.Obosite de a fi prea om,descriu un cerc din flamuri rotite de foc.Universul in expansiune sa il v-a inghiti ca pe niste fotoni agatati in clepsidra urechii.
Bucata mea de pamant o inchid in potcoava cu care imi potcovesc incapatanarea de a vedea mereu dincolo de ceea ce vad doar ochii.
In parul  infasurat in bumbac,neimblinzirea cailor ascunsi intre sunete....dau viata din viata.Refuz zambind conevetionalul amorf.