sâmbătă, 12 aprilie 2014

Dependenta

Sant un drogat irecuperabil.Dependenta.Fara sanse de tratament si schimbare.Nici o metoda folosita cu forta nu a dat rezultate.Rautatea,indiferenta,prostia,vanitatea si uratul.Leacul stabilit pentru dependenta mea de catre o societate a betonului.O societate cu inimi cimentate si gri.
Sant un drogat irecuperabil.Dependenta de lumina si traire.Dependenta de iubire totala .Sant o drogata ce atinge extazul prin cunoastere si frumos.Prin zbor si impletiri de spatii nevazute de altii.Si zi de zi -mi injectez doza de speranta.Cobor cerul in interiorul meu si creez.Lucruri simple si calde.
Sant un drogat irecuperabil.
Dependenta mea de lumina nu a putut fi trata cu nimic omenesc.dedic acest post ca si ultima mea pictura pe panza unor oameni speciali din viata mea care din lumina si frumusetea lor interioara au impartasit cu mine.Doamnei Elena  si Domnului profesor Rotaru.Tot respectul si  admiratia mea.

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Îi mulţumesc lui Dumnezeu să exişti ...MULŢUMESC PENTRU DEDICAŢIE!

nakudo spunea...

si eu sant recunoascatoare zi de zi pentru sansa de va cunoaste si pentru tot ce impartasiti cu mine.cu drag din inima.

GRIGORE ROTARU spunea...

Abia acum am reusit sa ajung la materialul dumneavoastra : sarbatoarea de dupa sarbatori . Multumim !

nakudo spunea...

Cu mare drag si maxim respect.Si noi va multumim pentru tot.