duminică, 18 mai 2014

FILOZOFII

In casa cu pisici fermecate,micii luptatori isi doresc sa fi trait in vreme lui Socrate.Ar fi devenit buni filozofi si oratori ai timpului.Din perlele de intelepciune a filozofilor de 6-7 ani in crestere si perfectionare.Viitorul e verde!
Baiat 7ani-,,Ce inseamna antirasism si lupta antirasism?"
Adult_,,E atunci sa zicem cand tu nu vrei sa te joci cu un copil mai sarac sau pentru ca el e negru sau bolnav si tu sanatos.Lupta inseamna ca toti santem egali,indiferent de sex,statul social sau culoarea pielii.Si ca toti ne jucam impreuna."
baiat7 ani:,,Ce porcarie!Nu santem toti egali ,unii sant mai destepti si altii mai prosti.Ce mie imi pare usor...altul nici nu pricepe.Nu santem egali."
Baiat 7 ani:,,Te rog grabeste-te...sa-mi pui pachet ca ma asteapta cineva important la scoala!"
Adult:,,Ce te asteapta asa urgent la scoala?"
Baiatul:,,Ma asteapta,, foarte binele" la teme."
Baiat 7 ani:,,Pot manca pestele fara sa-l alegi?"
Adult:,,Da...e file...nu are oase."
Copil:,,Cineva te contrazice!"
Adult:,,Cine?"
Copil:,,osul din farfuria mea!"

Adult:,,care e primul lucru care l-ai invatat acasa?"
Copil:,,sarcasmul apoi ca puta se tine cand faci pipi la wc,altfel te uzi."

Adult:,,unde sant rechizitele care ti le-am cumparat ieri si papucii si haina?"
Copil:,,acasa...ca o parte le-a vandut mama."
Adult:,,si de ce ai lasat-o sa ti le ia?"
Copil:,,ca eu ma imprumut si tot invat ...da mama fara bautura nu poate.Deci eu pot fara,ea nu."

Copil:,,tanti..mie au inceput sa-mi creasca tatele,vezi?O sa fiu gagica acusi."

Baiat:,,eu in metin am o prietena,e saman si are nivel mic,mie imi place de ea si i-am dat din yangul meu sa-si cumpere puteri speciale.Stii ce a facut ea?Si-a luat haine,bijuterii si colorant de par.Fetele astea!"

Copil:,,pe Dumnezeu cine l-a facut?Cine l-a nascut?Cine e mama si tata lui?"
Adult:,,Dumnezeu este deasupra acestor lucruri,el exista peste noi...e cel mai puternic si nu are nevoie de casatorii ca noi.Are famili de ingeri si ne-a creat pe noi."
Copil:,,ce urat!Cred ca e singur si nu a avut niciodata jucarii!"

Copil 2 ani:,,stttt...mai incet!aude popa."

Copil:,,eu nu vreau frate sau sora.Imi impart jucariile si restul dar daca am un frate sau sora...o sa dorm singur si nu cu mama.Mama o sa doarma cu bebelusul."

Copil:,,mama mea zice ca cea mai buna aparare e atacul...da eu stiu ca ea doar latra si nu musca"

Adult:,,ce nume punem la motanul nou?"
Copil:,,Sadam"

filozofii reale de viata cu copii reali..nu utopii

Niciun comentariu: