miercuri, 30 septembrie 2009

DESPRE FALSITATI


Decalog al stapanirii gandirii

1. Exista o putere a cuvintelor
2.Orice gand produce efecte
3.Prin gandire, creez universul in care traiesc
4.Traiesc intr-un univers care functioneaza exact asa cum il gandesc
5. Calitatea gandurilor mele determina calitatea vietii pe care o traiesc
6.Universul si viata coopereaza cu mine prin felul meu de gandire si optiunile mele
7.Universul imi retituie multiplicat, tot ceea ce transmit prin gandurile mele
8.Gandurile care se indreapta in acelasi sens cu viata si ordinea cosmica favorizeaza circulatia si manifestarile energiei mele vitale, sub aspectul calitatii si fortei acesteia, ca si bucuria vietii
9.Gandurile potrivnice vietii, adevarului si fiintei, provoaca slabiciune si suferinta
10.Utilizarea benefica a puterii creatoare a gandirii impune vigilenta in formularea gandurilor

( Dupa Rene Sidelsky)




Iubirea nu poate fi niciodata completa si totala.Asta fizica,pamanteana.Gandurile,sperantele,durerile vor veni mereu ca niste vulturi hrapareti sa se hraneasca din tine.Dar ne tragem perdeaua de falsa pudicitate si falsa moralitate si lasam la vedere...sa interactioneze cu cei din jur doar o fateta a noastra,cea care ne poate asigura iluzia de supraom.
Santem ingeri si demoni si oameni cu tot ce deriva de aici,Ne ferim slabiciunile de toti cei din jur si mai grav incercam sa ne ascundem si de noi insine si sa ne mintim.
Cine va recunoaste ca da...am facut dragoste sau sex si am fost plina de trairi,mi s-a parut ca iubesc complet si total sau poate nu mi s-a parut ci chiar am trait asta,apoi dupa un timp nici n-am mai suportat acea persoana prin preajma fiindu-mi complet nociva.Cand eul tau striga-a fost doar o clipa de traire care a trecut-care nu se poate prelungi la infinit.
Cati recunosc ca macar o data si-au imaginat ca sant in pat cu altcineva si au vizionat intreg filmul mental?
Cati recunosc ca li se pare mai interesant ce este peste gard?
Traim in cupluri fara comunicare completa in care doar o parte dintr-un intreg il putem atinge.Dar iubim.Pentru ca ne obisnuim cu figura persoanei...cu calitatile si defectele ei...cu interactiunea ei zilnica.Ne devine indispensabila.
Poate tu scrii sau pictezi iar el taie lemne cu drujba sau demonteaza motorul unei masini,vorbiti de Rilke si el de tunat ultima achizitie auto...pe limbi diferite.
Cineva in alta parte te intelege mai bine ca stare sufleteasca si traire,ca logica si mental si iti place.Te atasezi de acel om care are o rezonanta buna cu tine.Se poate chema iubire...si probabil si este pentru ca nu te poti lipsi de traire.
Ai vrea bucatile astea toate sa le combini si sa le ai pe toate.Dar nu recunosti ca undeva esti prins intr-o conjuctura a societatii si legilor morale,ale interzisului pe care propria ta identitate,constiinta nu te lasa sa o incalci.
Oare gandirea mentala fara fapte fizice e mai putin vicioasa?
Fugim de a ne recunoaste perceptiile si nu santem prea des sinceri.
Dar mereu nemultumiti de ceva...ceva ce-i vom imputa celui de alaturi si niciodata noua.
Nu vrem sa lucram in noi pentru ca procesul e dureros cand se fac amputari si recunoasteri de caderi omenesti.
Iluzii...
Iluzia unei existente aparent perfecte pentru ca in tine e un gol pe care nu-l poate umple si echilibra decat propia ta persoana...facand pasul decisiv de scimbare a inimii.Inima care va aduce pace si liniste in ganduri,in trupul tau transparent.


6 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Ai dreptate...si pe masura ce ne luam "sutul", devenim din ce in ce mai pretentiosi...asta e...eu zic ca merita sa astepti si sa nu te multumesti cu jumatati de masura...o seara buna:)

Cristian Lisandru spunea...

"Traim in cupluri fara comunicare completa in care doar o parte dintr-un intreg il putem atinge.Dar iubim.Pentru ca ne obisnuim cu figura persoanei...cu calitatile si defectele ei...cu interactiunea ei zilnica.Ne devine indispensabila.
Poate tu scrii sau pictezi iar el taie lemne cu drujba sau demonteaza motorul unei masini,vorbiti de Rilke si el de tunat ultima achizitie auto...pe limbi diferite" - ADEVĂRAT...

Anonim spunea...

O iubire poate fi perfecta daca te pui in locul celuilalt si simti trairile si dorintele lui, atata timp cat iti pasa. Si, si atunci intervin alti factori externi care-si baga coada, de ex. mama-soacra, care toarna putina otrava in suflete.

nakudo spunea...

multumesc draga rappa-ru..chiar asa si este..nu se merita sa te multumesti cu jumatati de masura...o zi minunata iti doresc

nakudo spunea...

draga cristian..cati au curaj sa recunoasca asata?nu mai bine stai in coconul tau cald si inutil..cu capul mare si ascutit vorba lui cristake...da pari moral etc...va imbratisez cu drag..si toate priblemele au rezolvare..asa ca nu renunta niciodata cristian sa lupti pentru tine si geanina...

nakudo spunea...

bine ai revenit draga floare de colt..am vazut ca ai luat si tu biciul si la bulevard..imi plac comentariile tale de la paul gabor..de mor..cine ar fi zis ce om puternic e sub sensibilitatea ta..da-le in colo pe soacre si etc..iti zic si tie ca si lui littlered...santem frumopase,destepte si modeste...ha=ha..o zi buna iti doresc draga mea