miercuri, 30 septembrie 2009

oblio sau nu



oblio sau nu
Vezi mai multe video din Muzica

10 comentarii:

nakudo spunea...

dar de perceptie a la nakudo...despre cupluri...sa fiti fericiti...rdraga geocer...si multumesc pentru recunoastera mea in contributia adusa...bogarasului roman...hi-hi

Geocer spunea...

Merci nakudo. Sa fii fericita si iubita.

nakudo spunea...

iubita sant cu fericirea per total vorbind..tot mai vreau ceva mereu...ha-ha..multumesc

HTC photography spunea...

super simpatic filmuletul :)
O zi faina!

nakudo spunea...

si mie mi-a fost tare de suflet..boss..o seara si noapte frumoasa

Cristake1974 spunea...

Eram copchil cand dedeau Oblio la televizor. Ma enerva ca se termina repede. Dar era asa bine... ca eram copchil si era Oblio...

nakudo spunea...

cristake..bine ai venit..ai un blog minunat..sinver am cautat baletul hipopotamitelor din oblio..da nu am gasit..si eu tot copchil..cu curul in bahlui la prins rame si broaste...nu uit capurrile ascutite...cam asa vad eu lumea in care traim..hi-hi

nakudo spunea...

sincer...bre

Cristake1974 spunea...

Da,da! Capete ascutite, nu insa si minti corespunzatoare. Saaaad, very sad!

nakudo spunea...

mintile..nu cristake santem in platfus neuronal si cardiac..intr-o lume care sufera de intoxicatie cu propriul ei rahat...o zi minunata sa ai..chit ca la noi la moldova e friggggg..bre..