miercuri, 6 ianuarie 2010

PENTRU CA....


Pentru ca durerea venisein haine ciudate.Atat de alba si luminoasa incat nu o puteam distinge in zi.
Se impleti o secunda cu emotiile mele combindu-mi culorile.Le-a vrut sterse si apoase.A vrut sa le fure din intensitate si sa le faca pierdute.
Atat de haina...s-a cuibarit in inima sufocandu-ma si respirand cu propria respiratie.Hranindu-se cu tot ce pot vedea ochii mei dincolo de lumea reala.
Cand pieptul mi-a devenit de piatra mi-am pus poantele ce nu le incaltasem de mult timp si am inceput sa dansez tot ce nu puteam vorbi si scrie,ca fiecare miscare a mea sa ajunga la tine si rotindu-se sa te protejeze.
Am cantat pana s-au rupt corzile chitarii si sangele mi-a tasnit din degetele ce te vibrau precum universul.
Apoi am devenit din nou verde.
Si m-am cuibarit in coltul inimii tale ascunzandu-ma ca un copil.
Durerea devenise neagra si o puteam vedea.Ferindu-ma...

4 comentarii:

Tasha spunea...

Ai un suflet foarte delicat Nakudo...imi place cum scrii.

nakudo spunea...

si mie imi place tot ce transmiti tasha...te imbratisez cu drag..o zi minunata sa ai

elena marin-alexe spunea...

Sa nu lasi durerea sa se strecoare prin dschizatura usii...durerea e perfida si te acapareaza pe negandite.
Alearga spre zari fata verde.....regasindu-te vei inainta cu mai multa usurinta.

nakudo spunea...

stiti ca eu nu fac casa buna cu ea...mai vine ticaloasa da se pare ca nu-i plac zambetele si viata si pleaca repede...odette zice:nimic nu ma atinge pentru ca eu vad in viata si partea care nu se vede...va iubesc si imbratisez:)