sâmbătă, 31 august 2013

PADUREA

Cand am aflat ca sant om a fost mult prea devreme.Abia trecusem de la stadiul de piatra neclintita la stadiul de iarba.
Invatasem abia,abia nuanta de verde,indoirea sub adierile vantului si sa am radacini.
Cand am aflat ca sant om a fost mult prea devreme.Abia am putut sa merg de-a busilea pana la primul izvor.N-am vrut sa ma ridic in picioare pentru ca nu intelegeam imensitatea de oameni.Erau ciudati si stranii.Aveau doi ochi ,si doua maini,si doua picioare.
Nu erau verzi si nu aveau radacini.
Scoarta ,trunchiul lor erau golite de seva.Nu puteau infrunzi si nu puteau zbura.Padurile construite de ei nu erau vii.
Cand am aflat ca sant om a fost mult prea devreme.Abia invatasem sa pot merge de-a busilea printre durerile lor.
M-am intins in iarba inalta intorcandu-ma la sanul mamei pamant din care am inceput sa sug hulpav pentru a creste.

Niciun comentariu: