marți, 24 iunie 2014

Sanzaienele

Dupa cum am mai spus exista oameni pe care-i port in inima 24 din 24.Oameni frumosi si luminosi.As fi vrut sa scriu istoria ielelor ,dansul lor,trairile.Aseara am primit un mail de la un om tare drag inimii mele si cu care am impartasit trairi extraordinare.Cea mai buna percepere a Sanzaienelor.Multumesc mult si ma inclin.Cum as putea sa uit vreodata ca e " Noaptea de Sanziene " Stefania? si elfii, Ielele, zanele, gnomii, piticii si mai ales, 
" pasarelele din colivie" cu care putem " ciripi si ramuri"  impreuna?...saruta-l pe Vlad, chiar daca acum doarme si viseaza... stiu ca si tu inca visezi la o "Casa in armonie cu natura"...Eu ma voi muta la .......... unde imi fac o " Casa intre vii " si unde visez la un festival " Pianul intre vii "...l-am putea invita pe Richard Cleyderman, evident pe Andre Rieu cu  dj Otzi si de ce nu, pe pianistii din Iasi pe care mi-i recomanzi tu...e bine cand visezi Nakudo, nu? cel putin inseamna ca inca nu am murit sufleteste...
nu voi uita cat voi trai vorbele pe care ti le-am dedicat: "imi plec fruntea la pamant pentru a ma ridica la inaltimea talpilor tale femeie "...

Iti multumesc din suflet si-ti sarut mana-ti dreapta pe care acum sta o albinutza...

Niciun comentariu: