sâmbătă, 9 august 2014

De ce este important voluntariatul

Duminica este una dintre cele mai frumoase zile ale mele,dupa pustiul meu si jumatatea mea.Nici macar nu stiu daca asta este ordinea sau pot fi puse in balanta.Duminica nu merg sa pup icoane,nu sunt cantacioasa,nu fac matanii la fel ca multi intr-o cladire sinistra plin de egoism si dogme,duminica sunt om.Ma intalnesc cu fetele mele,fara conotatii spirituale.Aparent fara educatii crestine.Aparent,nu sunt mentorul lor si nu sunt cu nimic mai buna.Doar am trecut prin trairi similare si povestim,impartasim si incercam sa ne sustinem...Incercam sa scoatem viata maxima dintr-o lume gri si indiferenta.Poate nu o sa schimb/si nu o sa schimbe ele nimic-doar ne demonstram ca nu suntem singure si uitate.Tu cand te-ai implicat ultima oara in ceva dezinteresat?Sa dai o cana de apa,sa imbraci un copil,sa mergi sa tii in brate un orfan?-fara a te gandi la bile albe,educatie,dogme si alte alea..pentru ca pur simplu esti un om si vrei sa te calesti ca om?Dragele mele,va iubesc maxim si multumesc pentru tot.Un film trimis de fetele mele care face cat o mie de vorbe sau aparente.voluntariat

Niciun comentariu: