sâmbătă, 9 august 2014

Meditatia Zen de vikend

Principial vorbind nu ma deranjeaza ce,cum si de ce crede sau nu crede cineva anumite chestii.Nu ma deranjeaza modu'de viata a nimanui pentru ca respect libertatea alegerilor si drumu'fiecaruia.Pana la un punct.Ala in care ,,libertatea ta nu o ingradeste pe a mea"-nu eu am gandit ase profund,doar zic.Amu 'cand imi trimiti mailuri si mesaje gen,,sunt un spirit batran,intelept,reincarnat.unu ce se nascu in Egipt.Sunt saman,psihoterapeut etc..o lista de ma ia durerea de sinapsa''...ma contrez.Ca n-am nimic cu optiunile,nebunia ta in care crezi..poate chiar ai nevoie sa te vezi special si mare guru.Dar ca sa fiu cat se poate de clara,nu-mi place ,bre cand mi-e subiestimata cultura,inteligenta si tot ceea ce sunt pentru ca eu nu pun,,botu"la scrantelile voastre.De ce?In primul rand nefiind un spirit vechi nu am uitat ce am invatat amu'un miliard de ani,pe vremea mamutilor.Tot ce stiu si sunt e muncit aici ,in aceasta viata.Doi,dinpunct de vedere necrestin,ca sa nu par carcatasa...ce pana me?pai,bai ,fata de esti ase spirit i-luminat..ce tot te trimit astia pe pamant?unde-ti dadu cu virgula?ce rateuri de cacat ai avut interior de tot te trimit sa ,,te recuperezi?"Ce nu sazi tu zen,colo ia in nirvanoiu tau golit de toate?Trei-nu vreau sa aud rahaturi de genu ca in marea perfectiune ai coborat din ,,raiul "tau sa ne ajuti pe noi nevolnicii...Si Bivolaru vru ,amu'na ca si gasi...smenu'lui.Din punctul meu de vedere crestin ce vrei a insinua?Ca marele Isus nu se mai reincarna pentru ca ti-e un spirit inferior care sade colo ia si numa priveste?Ptuii...fata hai cre ca mai au astia locuri la Balaceanca,zau.

Niciun comentariu: