luni, 11 mai 2009

Oliver Shanti-Sacral nirvana





6 comentarii:

nakudo spunea...

de ce ?sacral nirvana-stiu ca de astazi sant libera fara a fi dependenta si sclavul mental a unei anumite persoane...iti multumesc ca mi-ai redat libertatea

Cristian Lisandru spunea...

Îmi place Oliver Shanti... Şi cafeaua a avut un alt gust, mai ales că am băut-o foarte târziu...

nakudo spunea...

multumesc,Cristian...si mi-e imi place cafeaua ce gust are pe blogul tau...dar chiar mi-e extraordinar de bine astazi...

nakudo spunea...

mie...adica..ha-ha..

raza de soare spunea...

cultura orientala este atat de diversificata si complexa in simplitatea ei incat ne invata multe lucruri pe care uneori nu le intelegem importanta...foarte frumos...imi place...o zi buna:D

nakudo spunea...

ma bucur ca ti-a placut-raza de soare...tot spre acelasi ideal...si-au croit drum..