joi, 8 octombrie 2009

DORINTA DE EXECUTIE

11 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumesc pentru reîntâlnirea cu Sterian...

nakudo spunea...

cu tot dragul din lumepentru tine si geanina..si ma bucur ca-ti place valeriu sterian...nu asculta prea multi...un sfarsit de saptamana cald..cristian

elena marin-alexe spunea...

Multunesc pentru Valeriu...un cantautor de geniu, pe care l-am pierdut si putini iubitori de muzica isi mai intorc cele ganduri spre el...
Te asteapta verdele plangator....
cu iubire!

Cristake1974 spunea...

Bun... bun asea... Dupa Celelalte Cuvinte, Sterian. Te ung Jedi, papuse!

Ana Gabriela spunea...

vreau si eu sa fiu haiduc:))...

ma duc la vanatoare de soimi:))

hajari/copilu spunea...

melodiile folk sunt undeva sus intr-un clasament al muzicii!

nakudo spunea...

draga doamna elena..va iubesc absolut..si mereu am sa vin..verdele ma aduce la milcov..unde santeti mama mea...va multumesc..pentru tot...

nakudo spunea...

cristake ...as fi fost dezamagita sa nu-ti placa celelalte cuvinte si valeiu sterian..nu pentru santem aceeasi generatie..sincer n-am iesit in viata mea cu unul de varsta mea ca in tinerete toti masculii erau infantili...geci..blugi...neuron si traire nexam..de asta zic ca totusi andropauza e buna..ai cu cine vorbi...de unde deduc ca si tu ai fost un paria in generatia ta..nu ai trait inutil..o seara placuta

nakudo spunea...

soimul te insoteste e masagerul tau--draga raza...eu prefer sa vin tepes inapoi...nu ma vad ioana d'arc..te poop..ha-ha

nakudo spunea...

hajari-copilul bine ai venit..esti si tu racit sau ratacita in sistem vin sa ma lamuresc ce sex ai-ha-ha...te mai astept..sa te simti acasa

nakudo spunea...

marada-draga mea...cu multa dragoste si pentru tine..o duminica calda in trairi frumoase